Müşteri Memnuniyeti Politikamız

"İHTİŞAMIN EN DOĞAL HALİ"

HER DAİM YANINIZDAYIZ!brioni ISO 10002:2014 musteri memnuniyeti ve sikayet yonetimi sertifikasi

Firmamız,  ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti standartları çerçevesinde, en önemli ilkemiz müşteri memnuniyeti ve satış sonrası satılan ürünün arkasında ve değerli müşterilerimizin yanında olabilmektir.

Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemlidir. İtibarımız, müşterilerimizle daha yakın ilişkiler kurma taahhüdümüz üzerine kuruludur. İşleri doğru yaparak müşterilerimizi memnun etmekten gurur duyuyoruz.

Karşılıklı ilham, öğrenme ve işbirliği ile müşterilerimizle daha değerli ilişkiler kurabileceğimize inanıyoruz. Bu, pazarlarımızda tercih edilen bir tedarikçi olmamızı, gerçek farklılaşmayı ve sürdürülebilir bir geleceğe ulaşmamızı sağlayacaktır. Misyonumuz müşterilerimize daha yakın olmaktır. İhtiyacı görün, çözümü sunun.

Sitemizden çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanarak çerezlere izin vermiş olursunuz.